Mobilni telefon 069 5555539
Telefon 069 5555040
Radno vreme Radno vreme: radnim danima od 9:00 do 17:00
Kako kupiti uslugu
Kako kupiti proizvod
Načini plaćanja
Rok isporuke
Načini i troškovi dostave
Garancija i reklamacije

Garancija i reklamacije

Garancija (saobraznost)
Ukoliko u karakteristikama ili opisu proizvoda nije drugačije navedeno garancija (saobraznost) važi 2 godine od datuma kupovine proizvoda. U skladu sa propisima uvoznika i distributera garancija može biti kraća (ne manja od 6 meseci) i duža (3 godine, 5 godina, doživotna…).

Postupak za reklamacije
U slučaju da niste zadovoljni kupljenim proizvodom jer ne odgovara karakteristikama i opisu proizvoda koji ste videli na stranicama sajta www.minimarket.rs, smatrate da je proizvod neispravan ili da proizvod nije ispunio vaša očekivanja, imate pravo na reklamaciju kupljenog proizvoda u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda. Proizvod koji reklamirate mora sadržati sve pripadajuće elemente: proizvod, kompletnu dokumentaciju, originalno pakovanje, zaštitne elemente. Proizvod mora biti bez tragova korišćenja i bez fizičkih oštećenja.
WEBBUZZ d.o.o. ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamenskim korišćenjem. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

Da li mi je potreban račun i garantni list da bih ostvario garanciju?
Poštovani kupci, svaki proizvod koji podleže garanciji a kupljen je na sajtu www.minimarket.rs ima garanciju nezavisno od toga da li posedujete račun i garantni list. Mi informaciju o Vašoj kupovini imamo u sistemu tako da u svakom trenutku možemo da vidimo da li je vaša garancija validna ili je garantni rok istekao.

Neispravna roba
WEBBUZZ d.o.o. poštuje prava svojih kupaca u skladu sa propisima Republike Srbije. Ukoliko je roba u garanciji, molimo da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte, i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo da čuvate originalna pakovanja.

Reklamacije na oštećenja u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporučuje robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje:
• Nemojte potpisati prijem pošiljke
• Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke
• Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod
• Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu
-Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena
-Molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na info@minimarket.rs

Zamena veličine, boje, i sl. 
Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći / manji broj, ili za drugu boju.
Postupak je sledeći:
• Pošaljite nam proizvod nazad
• Kada primimo vraćeni artikal, šaljemo vam zamenjeni artikal
• Troškove transporta pri zameni veličina snosi kupac

Za sve dodatne informacije vezano za garanciju i reklamacije molimo da nam se obratite putem imejla info@minimarket.rs ili putem telefona 065 55555 29.

Izrada sajta NBSOFT